Terapia intensiva cardiologica

Welcome to the forms section of the University Masters!

First of all, if you have not already done it, you need to submit your pre-registration in the online registration system. In this regard, it should be noted that:

"PRINTING AND SENDING THE FORMS PRESENT IN THIS SECTION WITHOUT PERFORMING THE ABOVE ON-LINE PRE-REGISTRATION WILL NOT PRODUCE ANY EFFECT.

THE PAPER APPLICATIONS RECEIVED IN THE ABSENCE OF THE ON LINE REGISTRATION TO THE MASTER, WILL NOT BE CONSIDERED FOR THE PURPOSES OF THE ADMISSION "

Benvenuto nella sezione modulistica dei Master universitari!

Per prima cosa, se ancora non l’hai fatto, è necessario presentare la tua preiscrizione nel Sistema di iscrizioni on line. A tal riguardo si fa presente che:

STAMPARE E INVIARE I MODULI PRESENTI IN QUESTA SEZIONE SENZA AVER ESEGUITO LA SUDDETTA PREISCRIZIONE ON LINE NON PRODURRÀ ALCUN EFFETTO.

LE DOMANDE CARTACEE PERVENUTE IN ASSENZA DELLA REGISTRAZIONE ON LINE DI PARTECIPAZIONE AL MASTER, NON SARANNO PRESE IN ESAME AI FINI DELL’AMMISSIONE

Accedi alla
MODULISTICA PER IL CONCORSO